dijous, 21 de maig del 2009

Del pintallavis al Wall Street Journal


Aquests dos elements tenen en comú que sofreixen canvis en l'hàbit de consum en temps de crisi. He llegit en més de tres llocs que, en una crisi prèvia, a USA, ja s'havia detectat que les dones compren més pintallavis.

Com a dona intueixo que la cosa va així: repetiré tota la roba de l'any passat però em pintaré els llavis d'un altre color i així em veuré diferent, o més elegant.

També deien aquests dies que la crisi farà reajustar les plantilles dels diaris i deixar només un format, l'electrònic....a mi no em va bé això. Com ho faré per anar a la platja amb el diari etectrònic? serà a la Web? quin gadgetodiari suportarà la sorra i el mar sense fer-se malbé?

No tinc molts dies festius però luxe de llegir el diari sota el sol de la platja i, de tant en tant adormir-te una mica i deprés reprendre aquell escrit que és interessant i alhora et recorda que hi ha gent que té coses interessants a dir... vols dir que em treuran aquest luxe d'1 euro?

Si el pintallavis sol ja té el preu de 12 diaris. I us estic parlant d'un pintallavis senzill com el watershine wet diamonds de Maybelline color lolita pearl núm. 126...

Pocs luxes hi ha a aquest preu


Ale, besets

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Però els besets que ens envies, son fets amb watershine wet diamonds de Maybelline color lolita pearl núm. 126 ?

A mi si no son com a mínim amb el 126... Que un té el seu nivell glamurós...

Jo promoto afeitarme i posar-me un Gillette Fusion Hydra Soothe After Shave Bálsamo.


Dani

Rosa ha dit...

Molt bé Dani, veig que estàs al nivell. Per cert, et queda alguna neurona o se t'han cremat totes de tant estudiar?
B7