
Aquests dos elements tenen en comú que sofreixen canvis en l'hàbit de consum en temps de crisi. He llegit en més de tres llocs que, en una crisi prèvia, a USA, ja s'havia detectat que les dones compren més pintallavis.
Com a dona intueixo que la cosa va així: repetiré tota la roba de l'any passat però em pintaré els llavis d'un altre color i així em veuré diferent, o més elegant.
També deien aquests dies que la crisi farà reajustar les plantilles dels diaris i deixar només un format, l'electrònic....a mi no em va bé això. Com ho faré per anar a la platja amb el diari etectrònic? serà a la Web? quin gadgetodiari suportarà la sorra i el mar sense fer-se malbé?
No tinc molts dies festius però luxe de llegir el diari sota el sol de la platja i, de tant en tant adormir-te una mica i deprés reprendre aquell escrit que és interessant i alhora et recorda que hi ha gent que té coses interessants a dir... vols dir que em treuran aquest luxe d'1 euro?
Si el pintallavis sol ja té el preu de 12 diaris. I us estic parlant d'un pintallavis senzill com el watershine wet diamonds de Maybelline color lolita pearl núm. 126...
Pocs luxes hi ha a aquest preu
Ale, besets
2 comentaris:
Però els besets que ens envies, son fets amb watershine wet diamonds de Maybelline color lolita pearl núm. 126 ?
A mi si no son com a mínim amb el 126... Que un té el seu nivell glamurós...
Jo promoto afeitarme i posar-me un Gillette Fusion Hydra Soothe After Shave Bálsamo.
Dani
Molt bé Dani, veig que estàs al nivell. Per cert, et queda alguna neurona o se t'han cremat totes de tant estudiar?
B7
Publica un comentari a l'entrada